REKLAMAČNÝ PORIADOK
platný pre prevádzku: Blonde Brunette, Sola s.r.o. IČO: 56294361
1. Úvodné ustanovenia
-
Tento reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade so zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník a ďalšími právnymi predpismi.
-
Reklamačný poriadok je záväzný pre všetkých zákazníkov prevádzky Blonde Brunette a je verejne dostupný na predajnom mieste.
-
Zákazník je povinný oboznámiť sa s týmto reklamačným poriadkom ešte pred objednaním alebo prevzatím tovaru/služby.
2. Predmet predaja a služieb
Prevádzkovateľ poskytuje:
-
predaj svadobných a spoločenských šiat, doplnkov (šperky, kabelky, kožušinky a iný tovar),
-
predaj tovaru, ktorý bol predtým používaný (šaty požičiavané v salóne),
-
požičanie svadobných a spoločenských šiat vrátane doplnkov,
-
úpravy šiat na mieru a sprievodné služby.
3. Zodpovednosť za vady tovaru
-
Predávajúci zodpovedá za to, že predaný tovar je pri prevzatí zákazníkom v súlade s kúpnou zmluvou.
-
Na nový tovar sa vzťahuje zákonná záručná doba 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak.
-
Na tovar, ktorý bol pred predajom používaný (šaty alebo doplnky požičiavané v salóne), je zákazník pred kúpou výslovne upozornený. Takýto tovar sa predáva za zníženú cenu a so skrátenou záručnou dobou 12 mesiacov.
-
Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré zodpovedajú miere opotrebenia tovaru pri predaji (napr. jemné odreniny, uvoľnenie ozdôb, zmeny farby látky spôsobené bežným používaním).
-
Záruka sa nevzťahuje ani na poškodenia spôsobené:
-
nesprávnym používaním alebo ošetrovaním,
-
mechanickým poškodením zo strany zákazníka,
-
prirodzeným opotrebovaním pri používaní.
-
4. Reklamácie pri kúpe tovaru
-
Reklamáciu je možné uplatniť osobne v prevádzke alebo písomne/e-mailom na adresu: obchod@blonde.sk
-
Zákazník je povinný predložiť doklad o kúpe (pokladničný blok alebo faktúru).
-
Predávajúci je povinný vydať zákazníkovi potvrdenie o prijatí reklamácie.
-
Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia.
5. Reklamácie pri požičaní šiat
-
Pri požičaní šiat zákazník podpisuje zmluvu o zapožičaní, stav šiat si skontroluje pri prevzatí.
-
Zákazník podpisom zmluvy potvrdzuje, že bol oboznámený so stavom šiat, ktoré nie sú nové, ale opotrebované bežným používaním a skúšaním v salóne.
-
Reklamovať nie je možné vady zodpovedajúce tomuto opotrebeniu (napr. drobné odreniny, jemné uvoľnenie ozdôb, nepatrné zmeny odtieňa látky).
-
Reklamácia zo strany zákazníka je možná iba pri skrytej vade, ktorá znemožnila riadne použitie šiat a ktorú si zákazník nespôsobil sám.
-
Prevádzkovateľ nezodpovedá za vady vzniknuté počas používania šiat zákazníkom.
-
V prípade straty, nevrátenia alebo neopraviteľného poškodenia šiat je zákazník povinný uhradiť škody a postupovať podľa zmluvy o zapožičaní.
6. Postup vybavenia reklamácie
-
Po prijatí reklamácie predávajúci posúdi oprávnenosť nároku.
-
V prípade oprávnenej reklamácie má zákazník právo na:
-
bezplatné odstránenie vady,
-
výmenu tovaru za rovnaký alebo obdobný,
-
primeranú zľavu z ceny,
-
odstúpenie od zmluvy (pri podstatnej vade).
-
-
O výsledku reklamácie bude zákazník informovaný písomne alebo elektronicky.
7. Záverečné ustanovenia
-
Tento reklamačný poriadok je k dispozícii na viditeľnom a prístupnom mieste v prevádzke a na webovej stránke www.blonde.sk.
-
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmeny a doplnenia tohto reklamačného poriadku v súlade s platnou legislatívou.


